sr

    Nectar rođendanska kampanja najuspešniji Effie 2019. projekat!

    Sada već čuvena kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno, na Effie Awards 2019. osvojila je čak dve nagrade! U CARPE DIEM i kategoriji Bezalkoholnih pića, ovaj projekat Nectara i agencije Ovation BBDO bio je jedini finalista koji je ispunio visoke Effie kriterijume. U prvoj kategoriji osvojio je srebrni, a u drugoj bronzani Effie. Dve vredne nagrade čine rođendansku Nectar kampanju ujedno i najnagrađivanijom na ovom takmičenju, čiji je fokus na poslovnim rezultatima marketinških komunikacija!

    Kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno je i u festivalskom ciklusu ostavila dubok trag u Srbiji i regionu, na više različitih relevantnih festivala. Nagrada na Danu UEPSa, dve IAB MIXX nagrade za najbolje digitalne projekte u Srbiji i dve SoMo Borac nagrade iz Rovinja za najbolje digitalne projekte u regionu; zlatni Sempler na medijskom festivalu u Portorožu i dve Effie nagrade govore u prilog sveobuhvatnosti Nectar komunikacija.

    Ponosni smo što naša kampanja i dalje odjekuje, u zemlji i regionu!

    Prijavi se za newsletter

    Nectar Group Chat Pitajte Nectar
    Pozovite me