Nectar Family proglašen je za najomiljeniji brend u kategoriji „Bezalkoholni napici“, u okviru kampanje „Moj izbor 2019“, u konkurenciji među 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija. Priznanje na osnovu glasova potrošača dodeljuje udruženje „Moja Srbija“ sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta proizvoda i brendova iz Srbije.
„ Ponosni smo da su potrošači izabrali Nectar Family za najomiljeniji brend u Srbiji, čime su potvrdili da nije svejedno kako nastaje sok koji volite. Ovo priznanje potvrđuje da je najvažniji kvalitet koji u slučaju naše kompanije dolazi iz 100% domaće proizvodnje. Treba da budemo ponosni i da podstičemo domaći kvalitet i zato je ova nagrada važna i za nas ali i za sve naše kolege, domaće proizvođače. Kao kompanija koja neguje porodične vrednosti i NIJE SVEJEDNO filozofiju poslovanja za nas je ovo još jedan podsticaj da nastavimo sa intenzivnim ulaganjem u savremene tehnologije i da istrajemo u inovativnosti u svim aspektima poslovanja, trudeći se da uvek ponudimo više i da nam i dalje u centru svih naših aktivnosti bude potrošač’,istakla je na svečanoj dodeli priznanja u Skupštini grada Mina Tadić, direktorka korporativnih komunikacija kompanije Nectar.
Nectar je, kao domaća kompanija, za 20 godina postojanja, prešla dug put od malog porodičnog biznisa do regionalnog lidera u proizvodnji voćnih sokova, ostvarivši više od milijardu evra bruto dodate vrednosti u Srbiji od osnivanja. Danas ima potpuno zaokružen proces proizvodnje u Srbiji – voće za Nectar sokove dolazi iz saradnje sa preko 10.000 srpskih farmera, ali i sa sopstvenih plantaža koje se prostiru na preko 650 hektara. Nectar ima najveće kapacitete za primarnu preradu voća od preko 120.000 tona godišnje, a najveći deo prerade obavlja se na tri lokacije u Srbiji. Svaka šesta jabuka koja ostane u Srbiji se preradi u Nectar postrojenjima.