sr

    UEPS 2018 – Nova ČETIRI priznanja za kompaniju Nectar!

    Jedna od najupečatljivijih marketinških kampanja od početka godine svakako je ona koja je uzdrmala celu državu, ali i region. Pred beogradske izbore, zemlju su preplavili zeleni bilbordi sa likom obožavanog glumca, Andrije Miloševića. Poruke pored njegovog lika i broj „20“ insinuirale su da će on promeniti ulogu i iz glumačkih preći u političke vode. Par nedelja kasnije, otkriveno je da iza kampanje stoji kompanija Nectar, koja je u 2018. proslavila dve decenije uspešnog rada i sve opšte političke poruke pretočene su u vrednosti koje Nectar zastupa već 20 godina. Tada je svima postalo jasno da Nije svejedno kakve izbore pravimo u životu, a kampanja je osvojila seriju nagrada.  Duple krune na IAB MIXX-u i regionalnom takmičenju digitalnih kampanja SoMo Borac u Rovinju, odnosno zlatni Sempler na regionalnom medijskom festivalu Sempl u Portorožu utvrdile su njen kvalitet.

     

    Na kraju godine, na tradicionalnom događaju UEPS-a, najstarijeg marketinškog strukovnog udruženja koje postoji skoro šest decenija, kampanja „Nectar – Već 20 godina nije svejedno!“ zabeležila je nove uspehe. U kategoriji Integrisana kampanja – Piće dodeljeno joj je srebrno priznanje, dok je u konkurenciji najboljih Online marketinških kampanja ovenčana bronzom. Na taj način je ponovo potvrđeno da Nectar čuva granice… dobrog ukusa, kao i da ne pravi trule koalicije… već svoje proizvode pravi od svežeg voća i povrća.

     

    Na tradicionalnom Danu UEPS-a još dva brenda kompanije Nectar osvojila su  priznanje. Energetsko piće Booster napravilo je jedinstven korak na našim rafovima izbacujući Booster sa ukusom meda. Pod sloganom „Booster – More energy, more hun!“, potrošači su imali priliku da vide prepoznatljivi lik brend maskote, Boosterd-a, u novom ruhu. Novi ukus ispratio je i novi dizajn limenke. Luckasti Booster s novim ukusom postao je MAD, a limenka koja ga sadrži poprimila je crno-žute pčelinje boje. Baš za ovaj projekat, Booster je osvojio najviše dodeljeno, srebrno priznanje u kategoriji Najbolja ambalaža proizvoda i industrijski dizajn.

    Takođe ponosni smo što su  i naši novi Life ceđeni sokovi u redizajniranoj PET ambalaži osvojili bronzu u kategoriji kreiranje robne marke ili brenda – ambalaža i industrijski dizajn.

     

    Ovim je Nectar osvojio najveći broj prizanja ove godine!

    Sa pozitivnim emocijama i novim entuzijazmom idemo u narednu godinu jer NIJE SVEJEDNO!

    Prijavi se za newsletter

    Nectar Group Chat Pitajte Nectar
    Pozovite me